perjantai 18. huhtikuuta 2014

Laws of gravity


Jos edellisessä postauksessa mulla oli iskän 80-luvun nahkatakki, niin Kajaanin kaapeista kaivoin äidin vanhan nahtakin. Tää on ehkä 90-luvulta, ja siinä on kähee leopardikuvio sisällä. Me likes.


Mutsin kaapista löytyi myös tuo reppu, jota hän käytti aina roudatessaan mua eskariin.



Kampaus on vähintääkin upea. 


Muuten päällä siskon neule, vanha jumpsuit vuodelta nakki ja sota. Dinskon kengät.


Tässä kuvassa tukka pääsi jo karkuun. Hyvä minä, hiustenlaitto onnistuu ja sillä tavalla. Tulin siis Kajaaniin pääsiäisen viettoon, ja sää on harmaampi kuin laki sallii. No, ei se mitään, sisälläkin voi rentoutua kahvin ja kirjojen kanssa! Sain myös AUTON. OMAN AUTON. Vuoden 97 Honda tulee siis mukanani Ouluun tiistai-aamuna, ja minä olen onnellinen auton omistaja :) Voiko ihminen olla materiasta iloisempi?

-Katarina

1 kommentti:

  1. Onneksi olkoon "urheiluauton" omistajalle! Ja tuo reppukin on niin tutun näköinen,samoin nahkatakki.

    VastaaPoista