maanantai 17. maaliskuuta 2014

An Aphrodite for mortal souls, playing hide and seek in lecherous roles

Iltaa arvoisat lukijamme! Mä heräsin tänä aamuna kukonlaulun aikaan, eli 10.30 ja keitin itselleni kahvit ja join kolme suurta kupillista sumppia samalla kun tuijottelin Oulua. Aurinko paistoi, ja saatoin melkein kuulla lintujen laulavan. No, kooma oli voitettu kofeiinin liikakäytöllä ja sitten bussipysäkille. Tänään olin siellä ainoastaan 13 minuuttia liian aikaisin, sinällään saavutus. Aurinko lämmitti jo mukavasti kasvoja ja luureissa pauhasi Nightwish. En tiedä onko muilla ihmisillä tällaista outoutta, mutta jos mä koukutun johonkin biisiin, niin mä pystyn oikeasti kuuntelemaan sitä jatkuvalla toistolla ainakin kokonaisen viikon. Tällä kertaa vanha rakkauteni Nightwish aiheutti koukuttumista. Ja puhun siis nimenomaan siitä vanhasta, TARJAN, aikaisesta Nightwishistä. Luukutin Passion And The Opera biisiä valehtelematta aamulla noin 30 kertaa putkeen. (kuuntelen sitä nytkin). Bussipysäkiltä matka jatkui yliopistolle, jossa osallistuin luennolle. Tällä kertaa lopputuloksena oli ainoastaan A4-sivullinen runoja ja 70 sivua romaanissa edistymistä. Työn alla, Leijat Helsingin yllä. En ole ihan varma mitä siellä luennolla puhuttiin, eikä sillä niin väliä, teen kuitenkin tentin, ja lainaan sitä varten sitten kirjan...... Eh, en tiedä miksi edes vaivaudun luennoille aina toisinaan, kun duunaan kuitenkin jotain muuta omissa maailmoissani, mutta toisaalta jo yliopistolla pärstänsä näyttäminen antaa minulle tehokkaan olon. Anna mun kaikki kestää.

Sitten olen hiljaa ja siirryn kuviin.


Tässäpä muutama kirja, jotka ovat aloittamatta/kesken/luettu. Piedrajoen rannalla istuin ja itkin oli ihan ok, olin tavallaan vähän pettynyt tähän kirjaan, sillä luin Zahirin vain viikko sitten ja pidin siitä aivan megalomaanisen paljon. Seuraavaksi avaan teoksen Yksitoista minuuttia ja toivon, että saan Coelho-rakkauteni takaisin. Rikos ja rangaistus on kesken, takana noin 300 sivua. Pidän kirjasta, vaikka se on äärimmäisen raskaslukuinen. Grishamin Firma odottaa avaamistaan, kuten myös Söderbergin Doktor Glas.


Tämä kuva on otettu vain ja ainoastaan, koska halusin esitellä tuota silmääni. Upea eikö vain?



Asukuvia tältä päivältä. Käytiin kämppiksen kanssa kuvailemassa tuolla meidän talon ullakolla, ja sieltä löytyikin ihan mukavat puitteet kuvaamiselle. Päälläni mulla on Gina Tricotin paita ja Primarkin hame. Kengät H&M, ja koru Lindexin. Nuo korvikset eivät ihan kamalan hyvin (ollenkaan) kuvassa näy, mutta nekin myös H&M.


Kuva värillisenä.


Nämä ihanuudet ovat siis H&M:n ja pidän niistä kovasti.



Nyt mä jatkan sellaisella aktiviteetillä kuin opiskelu. Olisi kirjatentti tuloillaan tuossa, ah, jo kahden viikon päästä ja englanninkielinen teos kahlattavana. Siinäpä minulle piristettä näin maanantai-illan kunniaksi. 

Oikeasti kuuntelen Nightwishiä vielä hetken, voisin laajentaa kenties muihinkin Oceanborn albumin biiseihin. Tai sitten kuuntelen Passion And The Operan vielä kerran.

-Katarina

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti