torstai 20. maaliskuuta 2014

When time fades away

Mun mielestä koti, ja sen sisustus kertoo aika paljon ihmisestä. Joten halusin esitellä tässä muutamia kohtia omasta residenssistäni. Mä asun kämppiksen kanssa, joten kuvat ovat ainaostaan mun huoneesta ja parvekkeelta. Oon aina ollut kykenemätön sitoutumaan asioihin liian pitkäksi aikaa, joten mun mielestä sisustaminen on aina ollut juttu, johon en ole halunnut investoida suuria summia, koska tavallaan en osaa kuvitellakkaan, että asuisin jossakin paikassa todella pitkään. Näin ollen en halua käyttää suuria summia sisustukseen. Mieltymykseni muuttuvat myös melko tiheään, joten parempi raahata niitä mieltymyksen kohteita esimerkiksi kirpputorilta. Nykyisessä huoneessa ei ole mitään muuta uutena ostettua kuin baaripöytä ja siihen kuuluvat jakkarat. Vaikka kyseinen kombinaatio ei varsinaisesti edusta tyyliäni, ostin sen vain siitä syystä, että ensimmäinen kämppäni oli 21 neliötä ja sinne ei liian suuri pöytä mahtunut. Nykyisessä huoneessani on porukoiden vanha sohva, mummon vanha pöytä, kaverin vanha jenkkisänky, 90-luvun kukkapöytä toimii yöpöytänä sekä matto kaverin mökiltä. Kirjahyllynä käytän vanhasta kerrosängystä revittyjä portaita, jotka spreijasin mustaksi. Hallitsevina sävyinä yrittävät toimia musta, punainen ja violetti. Oikeastaan ne kolme väriä, joista pidän. Melko sekasikiö tää on, mutta mä viihdyn. Pahoittelen kuvissa esiintyvää sotkua, mutta toisaalta, mulla ei ole koskaan mikään tiptop, joten se olisi todistajien johdattelua väärille urille. Hah.


Asun sellutehtaan lähellä. Se aiheuttaa Oulussa ällöttävää hajua ja muuta sellaista. Aluksi koin tuon parvekkeelta häämöttävän taideteoksen rumana, mutta nyt olen tykästynyt siihen ja joskus iltaisin istun parvekkeella ja tuijottelen tehtaan valoja.


Rakkauteni Berliini kulkee joka paikassa mukana. Näitä kuvia olen modifionut vanhasta kalenterista ja iskenyt seinälle.




Mulla kulkee ystävät ja perhe joka paikassa mukana.


Meikäläisen kenkäarsenaalia. Sievässä rivissä kerranki.



Tässä jo tuo ylempänä mainitsemani baaripöytä. Kelpaa ystävien kanssa maailmaa parantaa. Silloin kun olen tietysti tuon sotkun raivannut pois.


Ja siinä mummon vanha pöytä, hänen tekemänsä ryijy ja eri paria kirppareilta peräisin olevat tuolit! Minä tykkään, vaikka sekavaa onkin :)

-Katarina

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti